آیا من می توانم دیالیز توقف و پیدا کردن هر جایگزین دیگری برای درمان بیماری های کلیه من
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا من می توانم دیالیز متوقف و پیدا کردن هر جایگزین دیگری برای درمان بیماری کلیه ام؟ من در حال حاضر در بیماری مرحله 5 کلیه هستم. در واقع، برخی از درمان های جایگزین است که می تواند کمک به مردم برای زندگی طولانی تر و بهتر بدون دیالیز وجود دارد. بنابراین برای افرادی که تحت درمان با دیالیز، آنها می توانند از شر دیالیز تا زمانی به عنوان آنها می توانند یک درمان مناسب به موقع دریافت کنید. اما شما باید آن را ترک نمی ناگهان، است نیاز به برخی از زمان وجود دارد.

چه زمانی باید یک بیمار از دیالیز ترک؟

برخی از افراد که در حال حاضر در دیالیز ممکن است احساس کنند که درمان است حفظ دیگر و یا بهبود سلامت خود را به خاطر آنها قادر به زندگی مستقل و یا لذت بردن از کیفیت خاصی از زندگی است. و یا آنها پیدا کردن بعضی از گزینه های دیگر که می توانید آنها را زنده بهتر بدون دیالیز کمک کند.

چه نوع از درمان های جایگزین می تواند کمک به مردم خلاص شدن از شر دیالیز؟

پیوند کلیه و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دو درمان های جایگزین رایج دیالیز هستند. پیوند کلیه ممکن است مشکلات کلیوی را در یک زمان حل کند، اما نه همه بیمار می تواند آن را، و برای بیمار که در زمان است که ممکن است نارسایی کلیه دوباره روبرو هستند. در مقایسه با پیوند، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می توانید کلیه آسیب دیده به تدریج تعمیر، تا مردم نیاز نارسایی کلیه مواجه دوباره، اما ممکن است زمان بیشتری طول بکشد.

حتی شما می توانید از درمان های جایگزین، شما نیز باید نمی توانید از دیالیز خلاص شدن از شر به طور ناگهانی، که است، زیرا عملکرد کلیه نمی تواند تا حد زیادی در یک زمان کوتاه بهبود، بنابراین شما نیز برای کمک به کلیه برای تخلیه سموم اضافی به دیالیز نیاز و زباله به خارج از بدن است.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد دیالیز داشته و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما خوش آمدید به طور مستقیم دکتر آنلاین ما مشورت و یا ارسال ایمیل به ما هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/esrd-treatment/1418.html





:: برچسب‌ها: ESRD درمان، دیالیز، بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: